קידום ופרסום באינטרנט

פרסום חכם באינטרנט, משלמים מעט מקבלים הרבה.

ברונשטיין פרסום מציע לך מס' אפשרויות של פרסום חכם באינטרנט:

1. שתילת לינקים (של האתר שלך) צמוד לכתבות תוכן באינטרנט.
לדוגמא: אם אתה לקוח בתחום מוצר בריאות נשים – באפשרותנו לשתול פרסומת בצורת טקסט

אנו מסוגלים לעשות זאת בכל הכתבות תוכן באינטרנט, למשל בתחומים הבאים : בריאות/ נשים/ אסטטיקה /ילודה

כמו כן, אנו יכולים לבצע מלאכה זו בכל אתרי אינטרנט הגדולים ביותר הרלוונטים לתחום הנ"ל בדוגמא, ובכל תחום אחר שמתאים לעסק שלך:

יתרונות הפרסום:

א. התשלום הוא רק עבור הקלקות, כלומר כל החשיפות של שם חברתך כולל המשפט הפרסומי הינו בחינם! תשלם רק עבור הכניסות לאתר שלך, רק למתעניינים במה שרשמת (ולא על בסיס חשיפות כמו קמפיין באנרים)
ב. % הקלקה גבוהה פי 10 מבאנרים. ובהרבה הרבה פחות כסף…
ג. איכות הגולשים גבוהה, מאחר וזמן שהייה בתוך האתר ומס' דפים נצפים גדולה יותר, מקמפיין באנרים (לגולשים יש כרגע זמן פנוי, הם נכנסו לקרוא במיוחד לכתבה. (תחום הבריאות הוא בין ערוצי מידע הגבוהים ביותר)
ד. הפרסום ממוקד, לקהל היעד שלך רק בכתבות רלוונטיות לתחום שלך.
ה. אתה מתפרסם בכל האתרים שקיימים בארץ, מבלי שתצטרף לפרסם אצל כל אחד מהם בנפרד.
ו. אנחנו כמשרד פרסום מנסחים עבורך משפט פרסומי שיגרום לבעלי עניין להיכנס לאתר שלך, להרשם למועדון הלקוחות שלך.
ז. מאחר והמערכת ממוחשבת ומוגבלת במס' הפרסומות ובטקסט אנו מנהלים עבורך את הקמפיין בצורה חסכונית ויעילה המסתמכת על נתונים סטטיסטיים מבוקרים מאחר והפרסום נקבע על פי היצע וביקוש (מכרז( ברשותינו מקצוענים היודעים לתפעל את התוכנה מידי יום כדי להשיג מקסימום חשיפת פרסום במינימום עלות.
ח. בקיצור, אתה מתפרסם בחינם והלקוחות הפוטנציאלים מקליקים רק שמתעניינים במוצריך/שירותך,
הפרסומת שלך לא מפריעה מציקה ויוצרת אנטי (כמו באנר שנוחת עליך כשאתה מחפש משהו דחוף).