פרסום על בסיס הצלחה | לידים

פרסום לפי הצלחה, הפרסום שמבטיח לך אחריות!!


פרסום ממוקד = הדרך הצלחה !


משרד פרסום ברונשטיין מייצרת פרסום ממוקד המאפשר להביא אל הלקוח פניות איכותיות ישירות אליך מלקוחות המתעניינים בשירות המוצע בשיטת Pay-Per-Lead –
תחום הפרסום באינטרנט הוא נרחב ומגוון, קיימות אפשרויות פרסום שונות היכולות להתאים לכל תקציב. בין אפשרויות הפרסום אותם אנו מציעים ללקוחותינו, קיימת גם שיטת פרסום לפי הצלחה (לידים).
ברונשטיין הוא משרד הפרסום הראשון בישראל שהחל להשתמש בנוסחה המושלמת ,תשלום לפי לידים (לפי הצלחה) עוד משנת 2002.

מהם לידים?
לידים הם פניות של גולשים, המבקשים לקבל מידע אודות המוצר אן השירות אותו הם מעוניינים. פרסום לפי לידים מבליט את האבולוציה של תחום הפרסום באינטרנט וניתן לראות כי צורת תשלום קבועה על פרסום מוצרים שמופיעים באתר מסוים לפי חשיפה הולכת ופוחתת.

איך עובד – תשלום לפי לידים?
בפרסום לפי לידים, הלקוחות המפרסמים משלמים לנו בעיקר לפי כמות הלידים (פניות) אותם קיבלו ולא לפי עלויות הפרסום הנדרשים לצורך חשיפה באשר הוא. כלומר התשלום לא מתבצע רק לפי החשיפות של הקמפיין אלא לפי מספר הפעמים בו התקבלה פנייה מלאה. ליד איכותי נחשב אחד הכולל בתוכו שם, טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. ולא פניה חסרת תוכן שמעמיסה לך את מערך המכירות ,אלא צורת פרסום שתבטיח הגדלת המכירות , לא רק רכישת מדיה אלא גם אחריות והבטחה להגדלת המכירות ,כאשר כל הוצאות החשיפה במדיות הם חינם ורק בתנאי שיש פניות של מתעניינים למוצר או השירות אותו אתה מציע.

היום כאשר חברות פרסום רבות נאלצו לעבוד לפי מודל זה ,לא עוד מודעה קריאטיבית מושקעת, לא עוד הגמוניה של המשרדים המסורתיים בעלי נתח שוק גדול, לא עוד טריינד פרסומי חולף (כפי שציפו) היום זו עובדה, לחץ מצד הלקוחות להעדיף עבודה עם משרד פרסום שיכול לכמת את תוצאות הפרסום, הביא לשינויי עצום בחלוקת נתח תקציבי הפרסום. שם המשחק כיום הוא חדשנות והבידול שלנו מול האחרים הוא הניסיון הרב שרכשנו בתחום, היכולת שלנו לזהות את הלקוח על כל מרכיביו וצרכיו ולשלב טכנולוגיה חדשנית מתקדמת עם ידע וניסיון בתחום השיווק והפרסום ובעצם לדעת לנתב לידים איכותיים מהפרסום באינטרנט ללקוח שיניבו לא רק המרות- אלא גם מכירות ויכולת להראות הגדלת מכירות ללקוחות החברה. ברונשטיין משרד פרסום בעל מוניטין רב יכול לכמת את הגדלת המכירות למספרים ולדוחות כספיים. אנו מעודדים לקוחות לבדוק אותנו בפיילוט קצר, (שבוע בלבד) שמאפשר לנו ע"י כך להשיג תקציבים מחברות ולהתחרות מול משרדי הפרסום המסורתיים כאשר אתם הלקוחות שמחים לשלם לנו אקסטרה לפי התוצאות או להעלות לנו את המחיר כדי לעודד אותנו לעבוד ולהתאמץ בשבילכם יותר, כי זה ממש רווחי ושווה לכם יותר.

פרסום לפי תוצאות יכול להופיע במספר דרכים:

  • פרסום באנרים באתרי תוכן שונים.
  • פרסום דפי נחיתה.
  • פרסום ב"קישורים ממונים" במנוע חיפוש גוגל ובמנועי חיפוש נוספים.
  • פרסום במייל לרשימות תפוצה/עיתון אלקטרוני להעמקת הקשר .
  • פרסום אפילייטס
  • פרסום ברשתות חברתיות :פייסבוק ,מקושרים, ועוד.
  • פרסום כתבות תוכן מעניינות , כתבות מידע לציבור בעלי ערך מוסף
  • פרסום סמויי -גרילה בבלוגים

היתרון הגדול של פרסום לפי תוצאה הוא בכך שניתן לראות את תוצאות הפרסום בשטח, ובכך ניתן לבצע ניתוח ואופטימיזציה של קמפיין הפרסום ואף לנתח את איכות הפניות של הלקוחות על פי כל חודש מחדש. יצירת אמון מצד הלקוחות. משרד פרסום ברונשטיין מתחייב לתוצאות-משמעותו התמחות באינטרנט אחרת לא נוכל להמשיך.

משרד פרסום ברונשטיין מייצר תנועה אדירה של לקוחות פוטנציאליים אל בית העסק כאשר הלקוח משלם אך ורק עבור התוצאות!
ברונשטיין פרסום אוסף לקוחות מרוצים לאורך זמן ששמחים להמליץ עלינו , התמחות בפרסום לפי תוצאות מאפשרת העמקת הקשרים בין המפרסם למשרד פרסום ברונשטיין וגשר לכניסת לקוחות חדשים המגיעים אלינו מפה לאוזן.

בין הלקוחות הוותיקים המקבלים מאות פניות מזה כמה שנים ברציפות:

  • המנהל הטכני
  • רשת הדים מכשירי שמיעה
  • רשת תיכון תל-אביב
  • מכללת מישלב
  • תמיר שרותי פוליגרף
  • מכללת תל חי
  • מכללת נתניה
  • הקולג" לרפואה משלימה
  • מכללת מדיטבע
  • המכללה המשותפת
  • וינגייט המכינה
  • אנקורי
  • סמארט קאר
  • המכללה האזורית כנרת
  • עו"ד צבי וישנגרד
  • בית גיל הזהב
  • קבוצת ארגמן
  • אייוואקס
  • אילון השקעות
  • הדים – רשת מכוני שמיעה.
  • ברמדיקס
  • בית חולים אסותא
  • לייזר קומפני – הסרת משקפיים והשתלת שיער
  • אפוסתרפיה
  • ג'רוזלם פוסט
  • זמן אמיתי
  • נביעות
  • לוטונט
  • מכללת השף
  • יויוגה
  • IVISH
  • אתר ההכרויות לאבלי
  • פרופורציה
  • לוטו סמארט

 

מאמרים בנושא: פרסום לפי הצלחה – מתאים גם לך