פרסום לפי הצלחה לעסק שלך

פרסום לפי הצלחה – מתאים גם לך

בעל עסק החושב האם כדאי לו לפרסם היום באינטרנט, חייב לדעת ולהבין שהפרסום באינטרנט יעיל ואפקטיבי ומביא את תוצאות בשטח.
אחת מצורות התשלום והפרסום הבולטות כיום ברשת האינטרנט היא תשלום לפי הצלחת הפרסומת/מודעה במיקומה השונים ולא לפי משך זמן פרסומה בשטח.

תשלום לפי הצלחה (הנקרא גם – תשלום לפי לידים) משמעו – התשלום יתבצע רק על פנייה של לקוח בפועל המבקש לקבל פרטים אודות המוצר.

לדוגמא, בעל עסק למוצרי אלקטרוניקה רוצה לגדיל את מעגל לקוחותיו ורווחיו – במקום להשקיע כסף במקום קבוע (כמו: פרסום בעיתונים) לזמן מסוים ולשלם מבלי לדעת האם הקמפיין יצליח ואיזה קהל יחשף אל הפרסום.

היתרון בפרסום לפי הצלחה הוא שמשרד הפרסום איתו עובד העסק יכול לפרסם את המוצר/שרות במספר מקומות כך שקהל היעד המיועד יוכל לראות את המודעה ורק במידה שהגולש ביצע את הפעולה הדרושה (מילוי פרטים, הורדת קובץ) העסק יחוייב בתשלום שנקבע מראש.
אין ספק שפרסום לפי הצלחה, אפשרי לחסוך סכומי כסף גדולים וקהל היעד הפונה אליך – איכותי יותר וממוקד.

בתור בעל עסק, יתרון נוסף בפרסום ברשת היא האפשרות לראות ולבדוק את תוצאות הפרסום בשטח – מה היו אחוזי ההמרה של הפרסום כלומר כמה גולשים שנחשפו לפרסום באמת עשו פנייה ומתוכם כמה גם רכשו את המוצר.

לסיכום, אפשר להסיק שפרסום לפי הצלחה באמת עובד ושווה לכל עסק ובייחוד לנותני שרות (כגון: עורכי-דין ורואי חשבון) עקב היחס בין עלות לתועלת.