פרסום למגזר הערבי 2

רוצים לפרסם לקהלי יעד נוספים? לנישה אטרקטיבית שלא ממש התייחסתם אליה ברצינות? המגזר הערבי!

כאשר פרסומאים חושבים היכן כדאי לפרסם? אלו אמצעי מדיה אטרקטיביים בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל – כדאי שתכירו סקרים, תדעו על השינויים בצריכה התקשורתית של המגזר, איזה מדיות נמצאות במגמת עלייה, מהם התמורות החלות על המגזר בתקופה הזו, על מנת להפיק את המיטב מקמפיין הפרסום למגזר הערבי.

סקר SMI בחן את הרגלי המגזר הערבי בישראל בנוגע לצריכת מדיה (אינטרנט, עיתונים וטלוויזיה).
כשבוחנים את נתוני תוצאות החשיפה של הסקר, מגלים שינויים מהותיים בהרגלי הצריכה של המגזר הערבי. העלייה הגדולה ביותר היא בגלישה ברשת החברתית באינטרנט וקריאת עיתונים חינמיים בסוף השבוע.

מתוך המדיות השונות, המדיה התקשורתית היחידה שנשארה עם אותם נתוני חשיפה בקרב המגזר הערבי היא הרדיו. התחנה הפופולרית ביותר היא רדיו שאמס ואחריה בהפרש עצום, קול ישראל בערבית.
תחום בו חלה עלייה בכמות הצריכה ובהיקפי השימוש היא הגלישה באינטרנט.
65.3% מהנשאלים מעידים שהם עושים שימוש יום יומי באינטרנט ו57.5% עושים שימוש באינטרנט באופן כללי. האתר הפופולרי ביותר הוא אתר "פאנט" לצד אתרים נוספים הנמצאים בירידה בקרב קוראיהם אך עדיין זוכים להצלחה הם אתר "אל ערב", פארפש וסונארה.

עוד תחום שחלה בו עלייה בכמות הצריכה הוא עיתוני סוף השבוע, שמנגד קריאת המגזינים נמצאת בירידה. העיתון הנפוץ ביותר בקרב עיתוני סוף השבוע הוא עיתון "פנורמה" של ג'אבר מדיה, בעלי ערוץ טלוויזיה חדש בערבית ואתר פאנט הוותיק. מצליחים גם העיתונים "כל אלערב" ו"אלסינארה". עוד עיתונים במגזר הם "סאוט אל חאק" ו"אל אתחאד". עיתונים מקומיים רבים קיימים בישובים ערביים, הפופולרי ביותר לערביי המרכז "אל מדינה"

ניתן לראות כי במגזר הערבי צורכים תקשורת ונחשפים לפרסומות ותכנים שונים בכל המדיות: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו ועיתונות. כאשר מעוניינים להגיע אל קהל יעד ערבי יש לעשות מחקר שוק ולדעת היכן בדיוק כדאי ורווחי לפרסם, על מנת שהפרסום יביא לתוצאות רצויות כלומר המרות מניבות תוצאה, יש להשתמש בשירותי אנשי פרסום המכירים את השפה הערבית, תרבות הצריכה, מומחים בשיווק ופרסום למגזר הערבי.

משרד פרסום ברונשטיין בעל ניסיון של 15 שנים בפרסום למגזר הערבי בכל המדיות. משרד פרסום ברונשטיין מפיק עבורכם קמפיין פרסומי למגזר הערבי במדיה שמתאימה לכם בין אם זה בעיתונים בשפה הערבית או באתרי אינטרנט הפונים למגזר הערבי. אל תמתין יותר מדי, אל תתלבט, יש קהל רב, אליו אתה יכול לפנות באופן אישי וממוקד, ובכך ליהנות מלקוחות חדשים.