פרסום במגזר הערבי

כאשר פרסומאים היום, חושבים היכן כדאי לפרסם באמצעי המדיה השונים בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל – כדאי שילמדו על השינויים בצריכה התקשורתית של המגזר וידעו איזה מדיות נמצאות במגמת עלייה על מנת שיפיקו את המיטב מקמפיין הפרסום במגזר הערבי.

סקר SMI בחן את הרגלי המגזר הערבי בישראל בנוגע לצריכת מדיה (אינטרנט, עיתונים וטלוויזיה).
כשבוחנים את נתוני תוצאות החשיפה של הסקר, מגלים שינויים מהותיים בהרגלי הצריכה של המגזר הערבי. העלייה הגדולה ביותר היא של קריאת עיתוני סוף השבוע והגלישה באינטרנט.

מתוך המדיות השונות, המדיה התקשורתית היחידה שנשארה עם אותם נתוני חשיפה בקרב המגזר הערבי היא הרדיו. התחנה הפופולארית ביותר היא רדיו שאמס ואחריה קול ישראל בערבית.
תחום בו חלה עלייה בכמות הצריכה ובהיקפי השימוש היא הגלישה באינטרנט.
55.3% מהנשאלים מעידים שהם עושים שימוש יום יומי באינטרנט ו67.5% עושים שימוש באינטרנט באופן כללי. האתר הפופולארי ביותר הוא אתר "פאנט". אתרים נוספים, הנמצאים בירידה בקרב קוראיהם אך עדיין זוכים להצלחה הם אתר "אל ערב", פארפש וסונארה.

עוד תחום שחלה בו עלייה בכמות הצריכה הוא עיתוני סוף השבוע, שמנגד קריאת המגזינים נמצאת בירידה. העיתון הנפוץ ביותר בקרב עיתוני סוף השבוע הוא עיתון "פנורמה".
אחריו מצליחים גם העיתונים "כל אלערב" ו"אלסינארה". עוד עיתונים במגזר הם "סאוט אל חאק" ו"אל אתחאד".

ניתן לראות כי במגזר הערבי צורכים תקשורת ונחשפים לפרסומות ותכנים שונים באינטרנט וטלוויזיה. כאשר מעוניינים להגיע אל קהל יעד ערבי יש לעשות מחקר שוק ולדעת היכן בדיוק כדאי ורווחי לפרסם. על מנת שהפרסום יביא לתוצאות רצויות כלומר המרות יש להשתמש בשירותי אנשי פרסום המכירים את השפה הערבית ומומחים בשיווק ופרסום למגזר הערבי.

משרד פרסום ברונשטיין בעל ניסיון של 15 שנים בפרסום למגזר הערבי בכל המדיות. משרד פרסום ברונשטיין נפיק עבורכם קמפיין פרסומי למגזר הערבי במדיה שמתאימה עבורך בין אם זה בעיתונים בשפה הערבית או באתרי אינטרנט הפונים למגזר הערבי. אל תמתין יותר מדי יש קהל שלם אליו אתה יכול לפנות וליהנות מלקוחות חדשים.