פרסום למגזר החרדי

משרד פרסום ברונשטיין יודע כי חשוב לך כבעל עסק להגיע לכל המגזרים הקיימים בישראל ולהנות מקהל לקוחות מגוון. עכשיו עצור! חשוב כמה נכון בשבילך לספק את המוצר/שירות אותו אתה מציע במיוחד למגזר החרדי.

משרד הפרסום שלנו יזהה עבורך את קהל היעד המבוקש בתוך המגזר החרדי. חשוב לזכור! למגזר החרדי יש הרגלי צריכה שונים והוא נחשף אל סוגי מדיות השונות לגמרי מקהל היעד החילוני ולכן נסיון בפרסום למגזר זה הוא הכרחי!
באמצעות משרד הפרסום שלנו תוכל לפנות כבר היום למגזר החרדי דרך המדיות הרלוונטיות אליהם הוא נחשף, פנייה אישית העונה לצרכים ולמהווים של קהל זה תאפשר לך לקדם את שירותך ומוצריך בקרב קהל יעד גדול ואטרקטיבי זה.

לברונשטיין הידע והנסיון ביצירת קמפיין פרסום ממוקד לקהל יעד במגזר החרדי דרך מדיה הכתובה ("המודיע", "יתד נאמן" ועוד) וגם ברשת האינטרנט דרך קידום ממומן, בניית באנרים, פרסום בעל אופי מיוחד ודרך שיתופי פעולה עם אתרי אינטרנט שונים בעלי תכנים מיוחדים המעניינים קהל זה כמו: אתרי כשרויות, אתרי לימוד, אתרי מוסדות וארגונים, אתרי הכרויות לדתיים ועוד.

משרד פרסום ברונשטיין הוא המשרד הפרסום הותיק ביותר בשיווק ופרסום למגזר החרדי ומודע לכך כי אמון המגזר החרדי נמצא בידי רבנים. ברונשטיין קיבלה את אישורם וברכתם כל סוגי הבד"ץ ושל גדולי הרבנים במגזר החרדי בהפקת המדריך האיכותי "דפי כשרות" אשר אפשר למצוא היום בכל עסק ובית חרדים.

משרד פרסום ברונשטיין מומחה לפרסום למגזר החרדי גם ברשת האינטרנט, אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם פורטל האינטרנט החרדי הפופולארי "בחדרי חרדים" שזוכה למאות אלפי כניסות ליום בקרב גולשים חרדים, ככר השבת ועוד רבים אחרים.

המגזר החרדי הוא קהל יעד גדול ורחב שאסור לפספס, בזכות הותק והנסיון שלנו אנו יודעים בדיוק באילו ערוצי תקשורת לפנות לקהל זה, איזה מסר פרסומי להעביר כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

דפי כשרות

דפי כשרות

אל תמתין יותר התחל כבר היום בפרסום במגזר החרדי עם משרד פרסום ברונשטיין ותוכל להנות מפרסום איכותי וממוקד, קהל לקוחות נאמן ומסור ותוכל לראות את ההחזרה על ההשקעה כבר מהשבוע הראשון מתחילת הפרסום!

מדריך – דפי כשרות של הרבנות הראשית בישראל והבד”ץ.

הפקת המודעות למגזר החרדי הדתי, אינה הפקת מודעה רגילה , לפני כל הפקה פרסומית צריך לקחת בחשבון שיקולים רבים ולהתגבר על מכשולים רבים כמו באיזו תמונה נשתמש אם בכלל , כמות המידע והמלל ביחס לאמג', אלו כשרויות רלוונטיות למוצר,

ועוד הרבה אמצעים שכדאי להפעיל כדי שהחשיפה לקהל זה תשתלם.