פרסום בעיתונים

כיום, בעידן הפרסום באינטרנט, מתעוררת שאלה – האם עדיין כדאי לפרסם קמפיין מודעות דרך עיתונות כתובה.

התשובה היא בהחלט כן. פרסום ברדיו לא נעלם אחרי עידן הפרסומות בטלוויזיה.

למרות כוחה של רשת האינטרנט, לפרסום במדיה הכתובה עדיין יש כוח רב.
פרסום בעיתונים מספק מידע ופונה לקהל יעד אשר לא בהכרח עושים שימוש בלעדי במדיה האלקטרונית.

היתרון בפרסום בעיתונים הוא החשיפה אל קהל יעד רחב כמו אלו הנוסעים בתחבורה ציבורית אשר מקבלים את עיתון בחינם (ישראל היום, מעריב) משום שכאשר הקורא מסיים לקרוא את העיתון הוא משאיר אותו ברכבת באוטובוס או בבית קפה וכך מסייע לקורא אחר להיחשף אל מודעות הפרסום שמופיעות בעיתונים.

פרסום בעיתונים לקהלי יעד ממוקדים, לפי שפה או מגזר כמו: ג'רוזלם פוסט, אל קודס, או אורורה. מהווים פניה ישירה ומפולחת לפי תרבות. ועוד דוגמאות רבות לפרסום בעיתונים מקצועיים לפי קהלי יעד

על מנת להשיג מקסימום חשיפה לפרסום עבור קהל היעד שלך, חשוב לאבחן היכן כדאי לפרסם את מודעת הפרסום שלך – באיזה עיתון? ואיזה מיקום הוא הנכון בתוך בעיתון.

פרסום בעיתונים מתחלק ל- 2 נישות עיקריות:
1) פרסום בעיתון ארצי – עיתון המופץ בכל הארץ ומגיע לקהלי יעד גדולים. פרסום מסוג זה מתאים לעסק/מוצר אשר משווק בפריסה ארצית, לפי סוג האוכלוסייה.

2) פרסום במקומון – באזור של קהל היעד, היתרון של פרסום במקומונים לעומת עיתונות ארצית היא שניתן להתאים את מודעת הפרסום לקהל היעד הגיאוגרפי של המקומון ואזור מגוריו. פרסום כזה בעיקר מתאים לעסקים קטנים ומקומיים, שאין כל תועלת בפרסום ארצי.

קיימות מספר טכניקות לפרסום בעיתון:
מודעות תדמית לקמפיין משולב מדיות אחרות. מודעות להפנמה והחדרת סלוגן או מסר, מודעות מכירתיות, מודעות משפטיות, כתבות פרסומיות ומידע לקהל מקצועי, פרסום נקודתי אזורי במקומונים.

פרסום נכון בעיתונים – עובד!

לפרסום מודעות משפטיות, מודעות תדמית, וכל פרסום ממוקד מניב תוצאות! התקשרו עכשיו