פרסום בכל העיתונים, המדיה המודפסת.

כיום, בעידן הפרסום באינטרנט, מתעוררת שאלה – האם עדיין כדאי לפרסם קמפיין מודעות, באמצעות המדיה – עיתונות מודפסת?

התשובה היא בהחלט כן! פרסום ברדיו לא נעלם אחרי עידן הופעת הפרסומות בטלוויזיה. פרסום מודעות בעיתון, או תמהיל לקמפיין, לא נעלם אחרי הופעת האינטרנט.

למרות כוחה של רשת האינטרנט, לפרסום במדיה הכתובה עדיין ולהערכתי תמיד נהנה מאפקטיביות בהתאמה למדיה מסורתית זו.
פרסום בעיתונים מספק מידע ופונה לקהל יעד אשר לא בהכרח עושים שימוש בלעדי במדיה האלקטרונית. הקהל מחזיק בהרגלי צריכה מושרשים, הממשיכים לספק לו חוויה ממשית. אלו מדיות בעלי וותק מוניטין רב, כמו קהל המנויים של עיתון הארץ( פלח מאופיין). או קהל מאופיין במומחיות ועניין דיספלינרי:  אדריכלים, מעצבים וכו.

היתרון בפרסום בעיתונים הוא החשיפה אל קהל יעד רחב כמו אלו הנוסעים בתחבורה ציבורית אשר מקבלים את עיתון בחינם (ישראל היום,) עיתון מעריב או ידיעות. היתרון המוחשי, מימד הכמות: בנוסף לתפוצתו החינמית או כמעט חינמית, כאשר הקורא מסיים לקרוא את העיתון הוא משאיר אותו ברכבת, באוטובוס, בבית קפה, או במשרד וכך מסייע לקורא אחר להיחשף אל מודעות הפרסום שמופיעות בעיתונים וכמובן, לכתבות המספקות מידע סובייקטיבי, משפיע במודע או בתת מודע על הצרכן הפוטנציאלי.

פרסום בעיתונים לקהלי יעד ממוקדים, לפי שפה או מגזר כמו: ג'רוזלם פוסט, אל קודס, או אורורה. גיל הזהב מהווים פניה ישירה ומפולחת, לפי מאפייני תרבות מובהקים ומשותפים כמו: שפה, גיל, דת, מין ועוד דוגמאות רבות לפרסום בעיתונים מקצועיים לפי קהלי יעד. (בניה ודיור, אופטומטריסטים)

על מנת להשיג מקסימום חשיפה לפרסום עבור קהל היעד שלך, חשוב לאבחן היכן כדאי לפרסם את מודעת הפרסום שלך – באיזה עיתון? ואיזה מיקום הוא הנכון בתוך בעיתון.

פרסום בעיתונים מתחלק ל- 2 נישות עיקריות:
1) פרסום בעיתון ארצי – עיתון המופץ בכל הארץ ומגיע לקהלי יעד גדולים( עיתון מעריב,ישראל היום). פרסום מסוג זה מתאים לעסק/מוצר אשר משווק בפריסה ארצית, לפי סוג האוכלוסייה.

2) פרסום במקומון – באזור של קהל היעד, היתרון של פרסום במקומונים לעומת עיתונות ארצית היא שניתן להתאים את מודעת הפרסום לקהל היעד הגיאוגרפי של המקומון ואזור מגוריו(רשת המקומונים, מעריב). פרסום כזה בעיקר מתאים לעסקים קטנים ומקומיים, שאין כל תועלת בפרסום ארצי. פרסום מודעות בעיתונים

קיימות מספר טכניקות לפרסום בעיתון:
מודעות תדמית לקמפיין משולב מדיות אחרות. מודעות להפנמה והחדרת סלוגן או מסר, מודעות מכירתיות, מודעות משפטיות, כתבות פרסומיות ומידע לקהל מקצועי, פרסום נקודתי אזורי במקומונים.

פרסום נכון בעיתונים – עובד!

לפרסום מודעות משפטיות, מודעות תדמית, וכל פרסום ממוקד מניב תוצאות!

התקשרו עכשיו 03-5626166. לשירותכם 24/07