פרסום בעיתונים | פרסום בעיתון

איך לבחור מודעת פרסום לעסק שלך?

פרסום בעיתונות הוא אחת הטכניקות הנפוצות לקבלת חשיפה מוגברת למוצר/שרות אותו אתה מעוניין להפיץ. ישנם כמה טכניקות הגורמות לפרסום בעיתון להביא את התוצאות הרצויות אל המקסימום. כדי להשיג מטרות אלו חשוב מאוד כי אותו משרד פרסום יבחר את העיתון המתאים אל קהל היעד שלך, ולא פחות חשוב, כי יבחר בתוך העיתון את מיקומה של מודעת הפרסום.

דירוג עיתונים לפי כמות חשיפה - 2010

דירוג עיתונים לפי כמות חשיפה – 2010

 

פרסום נכון = עוד לקוחות

פרסום בעיתון חייב להיעשות ע"י פרסומאים ממשרד פרסום בעל נסיון המשתמש במגוון טכניקות פרסומיות אשר גורמות לפרסום בעיתון להצליח ולהגשים את מטרתו להגביר את כמות המכירות/חשיפות אליה הלקוח מעוניין להגיע.

הטכניקות השכיחות ביותר של פרסום בעיתון הן:

א. מודעות תזכורת

מודעות אלו הם קטנות וקבועות, הן בעלות ניסוח קבוע ולרוב נמצאות במיקום קבוע בתוך העיתון. מטרתן של מודעות אלו היא להכניס אל תודעת הקורא כי קיים מוצר/שירות מסוג מסויים וכאשר הקורא יזדקק לו, הוא ידע בדיוק היכן הוא נמצא. הדוגמאות השכיחות של פרסום בעיתון מסוג זה הן מודעות פרסום של חברות תיירות ונופש, בתי ספר מקצועיים ועוד.

ב. מודעות הסטריפ

את מודעות הסטריפ אפשר למצוא בתחתית עמוד והן מופיעות לכל רוחבו של העמוד. מודעות סטריפ בחלק גדול מהמקרים יחדירו סלוגן או מסר כשהמיקום הבולט והקליט ביותר הוא של העמוד הראשון של העיתון.משרד הפרסום שלנו בוחר בדרך כלל מודעות מסוג זה כאשר אנו רוצים להחדיר מותג חדש , כך המודעה תופיע במיקום בולט ברוחוב העיתון וכמה פעמים במקום עמוד שלם ,לא לכל לקוח יש תקציב לעמודים בעיתון מסגרת התקציב היא שיקול חשוב בבחירת הגודל .

ג. מודעות מכירתיות

מודעות אלו הן בדר"כ בגודל עמוד ומופיעות בתוך מוספי העיתונים משרד הפרסום שלנו לרוב מפרסם מודעות כאלו בהם יש ידיעות על מבצעי מכירות. רוב המפרסמים בנושאי פרסום בעיתון בתחום מודעות המכירה הן חנויות ריהוט, מוצרי אלקטרוניקה ודומיהם.

ד. מודעות תדמית

אלה מודעות שלא מציעות באופן ישיר מכירה של מוצר/שירות אלא מטרתם היא להלל ולשבח מוצר/שירות כלשהו למודעות התדמית שי אפקט לטווח ארוך ולא לטווח מידי משרד הפרסום שלנו בד"כ לא יוצר מודעות
רק לשם תדמית בלבד אנו מאמינים בהפקת מודעות שיש מהם תוצאות מידייות המניבות ללקוח פניות מקלוחות חדשים.

ה. כתבות פרסומיות

מודעות בעיתון הניראות כמו כתבה רגילה בעיתון. פרסום בעיתון בדרך זו מיועדת לקוראים עם עין בלתי מיומנת אשר לא תבדיל בין מודעה זו אשר ממומנת ע"י משרדי פרסום לבין כתבה עיתונאית רגילה ואובייקטיבית. כדי למנוע מצב של הטעית הקורא, נקבעו מספר כללים מחייבים שהראשון שבהם הוא כלל המחייב לכתוב באותיות בולטות וברורות בראש מודעת הפרסום כי מדובר בכתבה פרסומית כך שלמעשה לא נעשית הטעיה של הקוראים עקב הפרסום בעיתון.

ו. פרסום במקומונים

פרסום בעיתון מקומי משמש כאמצעי פרסום מעולה למוצר/שרות המשווקבאופן אזורי. אין טעם והגיון לעסק קטן הנמצא בירושלים לפרסם בעיתון ארצי ולהחשף גם עבור קוראים בירושלים ובתל אביב. אלא אם כן באזור הפרסום העיתון בתפוצה קטנה שלעיתים עדיף פרסום בעיתון ארצי כדי להגיע לתוצאות משמויותיות. פרסום בעיתון מקומי דורש המון תחכום. כיום יש עיתונים רבים בכל אזור המתחרים על כספם של מפרסמים ובמקרה זה תפקיד הפרסומאי ומשרד הפרסום לבצע התאמה של הפרסום בעיתון למוצר/שרות לפי אופיו ועל פי קהל היעד.
חשיפה ופרסום באמצעות משרד פרסום ברונשטיין – בעמודי "ההמלצה שלי" בעיתון ובמגזין.

משרד פרסום ברונשטיין

משרד פרסום לתקציבים קטנים ובינוניים, מומחה בשלל טכניקות פרסום בעיתון. אמנם אנו רוכשים עבורך מודעות לכל העיתונים, אך אנו מבצעים כ-18 שנה ברציפות מסעות פרסום בעיתונות בהצלחה רבה למגוון רחב של לקוחות. ברשותינו שטחי פרסום בהם אנו יוצרים עמודי "ההמלצה שלי" לתחומים רבים בעיתונים הגדולים.

ברשותנו מחלקת קופירייטינג וקריאטיב וממנוסות בתחום הפרסום ואצל כל לקוח מקבל יחס אישי עם שירות מקצועי והכי חשוב מגדיל את כמות המכירות.
ישראל היום – החינמון הנפוץ בישראל
מגזין לאשה – פרסום לנשים
מגזין בלייזר – פרסום לגברים

מאמרים בנושא