פרסום בפייסבוק פרטים ומידע

פרסום בפייסבוק – פרטים ומידע

נכון להיום, יותר ויותר אנשים מוצאים את עצמם מסתובבים ברשתות החברתיות מאשר בחוץ. כאשר מדובר על רשתות חברתיות, אין ספק כי ה- רשת, היא זו של פייסבוק.

מה שהתחיל כרשת חברתית בה מעלים ומשתפים תמונות עם חברים, הפך למפלצת של ממש, אשר בתוכה אנשים רבים מעבירים את זמנם, מנהלים סביבה חברתית מקבילה למציאות ואף יותר מהמציאות הפיזית. הרשת החברתית של פייסבוק מציעה לקהל משתמשיה, להתעדכן, לחוות, להתחבר, להכיר, להביע, להנהיג ועוד.

מאחר והתנועה באתר פייסבוק חזקה מאוד, וכי המשתמשים בעת הגלישה באתר שוהים בו זמן רב, קרנו של פרסום בפייסבוק עולה גם כן. אם מוסיפים לכך גם את העובדה, כי לפייסבוק יש את היכולות לקחת את הנתונים שהמשתמשים מעלים על עצמם (דרך פרופיליהם), ולנתב אותם אל חומרים, אירועים ופעילויות שהם אוהבים, הרי שבעזרת התאמה זו הפרסום הופך לאפקטיבי אף יותר, כלי המעניק יכולת לתקשר עם לקוחות בזמן אמת.

כיום, הרשת החברתית פייסבוק, נמנעת מפרסום אגרסיבי, וזאת על מנת לא להבריח את קהל הגולשים. לא תמצאו (כנראה לעולם) בפייסבוק באנרים בצד שמאל או פרסומות רעשניות. מה שכן תמצאו, הם שטחי פרסום המפוזרים בצידי הדפים (בצידי פרופילי המשתמשים) או כחלק מן הפיד, כאשר בין לבין סיפורים וחוויות מחברינו (סטטוסים, שיתופים וכו'), נמצא פרסום בד"כ מתאים לקהל היעד הפוטנציאלי בנתוני גיל, אזור, מקצוע, ומין.

ניתן לשער כי הפרסום בפייסבוק העתידי, יביא אלינו גם הצגה של פרסומות לפני ניגון וידאו (בדומה לב- YouTube), או בתצורה של בין מעברי העמודים. מה שלא יהיה, משרד פרסום ברונשטיין הוא בעל האמצעים להשיג לכם מקום באותם שטחים יקרי ערך, במחיר נוח. משרד הפרסום שלנו יישאר עדכני ורלוונטי בעבורכם, שכן שמנו לנו למטרה להיות מעורים בתחום, בכדי שאתם תרוויחו אקסטרא.

היכולת להכניס תכנים מעניינים, והחשיבות בהפצת מידע מדף עיסקי, היא בגדר חובה! הפייסבוק לא נישה נוספת, אלא מדיה חשובה בפני עצמה, מקרים רבים וידועים לתביעות על  לשון הרע, בשל כתיבה ברשת החברתית פייסבוק, מוכיחים שהמדיה החברתית משפיעה ומועילה לעסקים היוצרים קשר ישיר ומעמיק עם הלקוחות. אך לעיתים הרשת החברתית פייסבוק מזיקה, אם המידע אינו נכון או סתם משהוא מהמתחרים, או לקוח שהחליט להתנקם בבעל עסק רושם תלונה…

תלונה או ניקוד נמוך בפייסבוק

ישנם מקרים בהם לקוח נותן ניקוד נמוך בדף העיסקי, המלצתי לנהוג כמו במקרים של משבר תקשורתי. להתקשר למתלונן ולנסות להבין, לתקן, להתנצל.  אם אי אפשר כי זה נכון, מתעלמים עד יעבור הזעם. לומדים לקח, משפרים ומבקשים המלצות ודרוג כדי להעלות את הממוצע בדרוג.

תמיד להגיב לתלונה, התעניינות של ספק בצרכן לרוב מחזקת את הקשר. לקוחות רוצים לדעת שאכפת לנו לשרת אותם כהלכה לשביעות רצונם., טעיות קורות כל בני אנוש.

פייסבוק ניהול ע"י מומחים

כדי להיהנות מחשיפה, עניין ולקוחות חדשים מהרשת החברתית, יש להעביר את עבודת הפרסום בפייסבוק למומחים, ידע בהכנת כתבה, רעיונות לתקשורת מניבה תגובות, תחרויות והצעות מתפתות להנעה, בתנאי שלא נמאסו על החברים. לרגש, לבדל, לחדש, הם חלק חשוב בהצלחה של פרסום ברשת החברתית פייסבוק. תהיו קשובים ללקוחות שלכם, נצלו את הכלי המיוחד הזה כדי להעמיק את הקשרים שלכם עם לקחותיכם ועם לקוחות פוטנציאלים.

מחכים לצלצול מכם, משרד פרסום ברונשטיין מינימום עלויות למקסימום תוצאות!! הפרסום בפייסבוק עובד בשבילך!