פרסום-בגוגל

פרסום בגוגל

אומרים כי "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". הדבר נכון שבעתיים, כאשר מדובר ברשת האינטרנט. אתרים, בתי עסק, אישים וכיו"ב, אשר אינם מופיעים דרך קבע ברשתות החברתיות או בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל, מפסידים מבלי לדעת כלל, חשיפה אדירה ושפע של לקוחות פוטנציאליים.

אנו במשרד פרסום ברונשטיין הבנו כי לשם פני העתיד, וכי זהו התחום אשר יעניין את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר, ועל כן שלחנו את עובדינו להשתלם וללמוד את העולם הרשתות. בעזרת שילוב של כלים, תוכנות ויכולות אישיות, יש לצוות משרד פרסום ברונשטיין את האפשרות לסייע לכם לעלות עוד ועוד בכל הקשור לחשיפה ברשתות ובמנוע החיפוש של גוגל. בין אם מדובר על פרסום נטו או במסגרת של קידום אתרים, אין ספק כי זה הוא המידע והפעולות שאתרכם צריך.

המנוע של גוגל דובר "שפה", אשר אותה יש להבין לעומק בכדי לדעת כיצד לנצל את התכנים והקישורים העולים באתר בצורה המקסימאלית. שפתSEO זו (Search Engine Optimization), תיתן לכם את האפשרות להעלות את אתרכם במעלה סולם התוצאות של גוגל עם הזמן.

כאשר מדובר על תוצאות חיפוש בגוגל, יש להבין כי יש לחלק את הדברים לשניים;

1. קידום ממומן – קידום זה יבטיח את מקומכם במעלה תוצאות החיפוש (או בצידן) על פי מילה או צירוף מילים אשר אתם בוחרים. דעו כי אמצעי זה הינו בתשלום, וכי קהל הגולשים יידע כי רכשתם את משבצת זו, בעזרת הרקע הצהוב שמאחורי התוצאה, או כפי שגם נראה לאחרונה – באמצעות "שלט קטן" המצביע על כך כי מדובר במודעה. זאת ועוד, כי התשלום בדרך כלל מתבצע פר הקלקות, קרי; מעין מחסנית של הקלקות, אשר ברגע שהגעתם אל מכסתה, רק אז תורדו ממקומכם זה.

2. קידום אורגני – לעומת הקידום הממומן, תהליך זה אינו מיידי, ולוקח זמן מה. באמצעות עבודה שיטתית וסיזיפית, אשר ברובה מושתתת על שפת ה SEO, אט אט אתרכם יתחיל לעלות במעלה התוצאות של הסולם "האמיתי" של מנוע החיפוש של גוגל (כלומר, התוצאות המקוריות שמעבר לאלו העולות מטעם הקידום הממומן). בעזרת בניית קישורים נכונה והחלפתם עם אתרים חזקים אחרים, הכנסת מילות מפתח ותוכן נכונה, הגדלת תנועת הגולשים באתר ושאר פעולות, אתרכם אט אט ימצא עצמו עולה ועולה במעלה סולם התוצאות של המנוע.